Thursday, March 10, 2011

သတင္းစာဆရာႀကီး ဦးဝင္းတင္၏ ၈၁ ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔သဝဏ္လႊာ

မတ္လ ၁၀ ရက္ ၂၀၁၀ ။ ။



ဒီေန႔ ကၽြန္ေတာ္ ၈၁ ႏွစ္ျပည့္တယ္။ ရွစ္ဆယ္ေက်ာ္ဆိုေတာ့ အက္တဲ့အိုးကို ေခါက္ရင္ အက္သံ ေပၚသလို အိုတဲ့လူဆီက အို သံပဲ ထြက္ေပမွာပဲေပါ့။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီ အိုသံမွာ အေရးေတာ္ပံု ေၾကြးေၾကာ္သံ ေနာက္ခံ တီးလံုးေတြကေတာ့ ဟိန္းထြက္ေနမွာပဲလို႔ ေျပာခ်င္တယ္။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ရွစ္ေလးလံုး ဒီမိုကေရစီ အေရးေတာ္ပံုႀကီးက ေပါက္ဖြား လာခဲ့သူ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္ဟာ အေရးေတာ္ပံု တပ္သားတဦး ျဖစ္ပါတယ္လို႔ အျမဲေျပာေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။

အသက္ ၆၀ မွာ ကၽြန္ေတာ္ အေရးေတာ္ပံုတပ္သား ျဖစ္လာတယ္။ အခု အသက္ ရွစ္ဆယ္မွာလဲ အေရးေတာ္ပံု တပ္သား အျဖစ္ ခရီးဆက္ျမဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ အားလံုး လမ္းတူရင္ လူခ်င္း ဆံုၾကပါလိမ့္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ႏွစ္ေပါင္း ေလးငါးဆယ္ေလာက္ ခရီးဆက္လွမ္းေနမွာပါ။

ဒီမိုကေရစီ ပန္းတိုင္မွာ အေရးေတာ္ပံုတပ္သားေတြ ဆံုၾကပါစို႔ရဲ႕လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

ဦးဝင္းတင္

0 comments:

အေပၚသို႔