23 August 2011
နန္းသူးေလ
ထိုင္းႏိုင္ငံ မယ္ေဟာင္ေဆာင္ခ႐ိုင္၊ မဲ့စရင္းၿမိဳ႕နယ္ရွိ မယ္ရာမိုႏွင့္ မယ္လအူး ဒုကၡသည္စခန္းမ်ားကို ယခုလဆန္းပိုင္းက မႈိင္းလံုး ႀကီး (မူယူေခ်ာင္း) ေရနစ္ျမဳပ္ခဲ့သည့္အတြက္ ပိတ္ထားခဲ့ရသည့္ စခန္းတြင္းရွိ စာသင္ေက်ာင္းမ်ားမွာ ယခုအခ်ိန္တြင္ ျပန္ လည္ ဖြင့္လွစ္ကာ စာသင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း စခန္းမွ လာသည့္သတင္မ်ားအရ သိရသည္။
စခန္းတြင္း ေရလႊမ္းမိုးမႈေၾကာင့္ ၾသဂုတ္လ ၂ရက္ေန႔မွစ၍ စာသင္ေက်ာင္းမ်ားကို စတင္ပိတ္ခဲ့ရၿပီး ယခုအခါ ေခ်ာင္းေရမ်ား ျပန္က်သြားၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ၿပီးခဲ့သည့္ ၁၇ရက္ေန႔တြင္ ေက်ာင္းမ်ား ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ကရင္ဒုကၡသည္ ေကာ္မတီ-KRC ဥကၠဌ ေစာေရာဘတ္ေထြးက ေကအိုင္စီကို ေျပာသည္။
၎က “စခန္းထဲမွာ ေရႀကီးလို႔ အိမ္ေတြ ေရျမဳပ္ကုန္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေက်ာင္းသား ၆၀၀ေက်ာ္ေလာက္က သူတို႔ရဲ႕ေက်ာင္း သံုးစာအုပ္ေတြနဲ႔ ပစၥည္းေတြအားလံုး ေရထဲမွာ ပါသြားတယ္၊ အခုေတာ့ စခန္းထဲမွာ ေက်ာင္းသံုးပစၥည္းေတြကို ေ၀ငွသံုးစြဲေန ၾကၿပီး ေက်ာင္းေတြေတာ့ ျပန္တက္ေနၾကပါၿပီ။”ဟု ေျပာသည္။
မယ္ရာမိုစခန္းတြင္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူဦးေရ ၈ေထာင္ေက်ာ္ရွိကာ မူႀကိဳေက်ာင္းမွ အထက္တန္းလြန္ေက်ာင္းအထိ စုစု ေပါင္းေက်ာင္း ၂၀ေက်ာ္ရွိၿပီး မယ္လအူးစခန္းတြင္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူဦးေရ ၆ေထာင္ေက်ာ္ရွိကာ မူလတန္းမွ အထက္ တန္းလြန္ေက်ာင္းအထိ စုစုေပါင္း ေက်ာင္း ၁၀ေက်ာင္း ရွိသည္။
မယ္ရာမိုစခန္းတြင္ အိမ္ေပါင္း ၃၀၀ေက်ာ္ ပ်က္စီးခဲ့ရၿပီး မယ္လအူးစခန္းတြင္လည္း အိမ္ေပါင္း ၆၀ေက်ာ္ ပ်က္စီးခဲ့ကာ ယခုအ ခါတြင္ ထိုဒုကၡသည္မ်ားသည္ ယာယီ တဲအိမ္မ်ား ေဆာက္လုပ္ကာ ေနထိုင္ေနရေၾကာင္းႏွင့္ ၎တို႔အား NGO ႏွင့္ KRC မွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက ႀကိဳး၊ အ၀တ္အစား၊ေရပံုး၊ ဇလံုႏွင့္ အိမ္သံုးပစၥည္းအခ်ိဳ႕ ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ေၾကာင္း မဲ့စရင္းၿမိဳ႕မွ KRC ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာဆိုသည္။
ယခုအခ်ိန္တြင္ ေရႀကီးမႈေၾကာင့္ က်ဳိးက်သြားသည့္ မယ္ရာမိုစခန္း၏ ရပ္ကြက္(၇)အတြင္းရွိ ႀကိဳးတံတားမွာ ျပန္လည္ျပဳျပင္ ႏုိင္ျခင္းမရွိေသးသည့္အတြက္ ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ားမွာ စက္ေလွျဖင့္သည ေခ်ာင္းျဖတ္ကူးေနၾကရသည္ဟု သိရသည္။
ဒုကၡသည္စခန္းႏွစ္ခုတြင္ ဒုကၡသည္ ၂,၀၀၀ေက်ာ္ ေရေဘးသင့္ခဲ့ၿပီး ရိကၡာဂိုေဒါင္မ်ား ၿပိဳက်ပ်က္စီးကာ အစားအစာရိကၡာ၊ အိမ္ ေျခ၊ တံတားႏွင့္ ေက်ာင္းမ်ား ပ်က္စီးဆံုး႐ႈံးခဲ့ရာ တန္ဖိုးအားျဖင့္ ထိုင္းဘတ္ေငြသန္းတစ္ေထာင္ေက်ာ္ရွိသည္ဟု သိရွိရသည္။
Ref: ေကအုိင္စီ
Wednesday, August 24, 2011
ေရႀကီးမႈေၾကာင့္ ေက်ာင္းပိတ္ ထားရသည့္ ဒုကၡသည္ကေလးမ်ား စာသင္ေနၿပီ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment