ေက်ာ္ဇင္မန္း(ျမစ္မခ)
16 Jul, 2012
ခရီးသည္တင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းကားမ်ားတြင္ သတ္မွတ္ထားေသာ ထိုင္ခံုအေရအတြက္ထက္ ပိုမိုတပ္ဆင္ေသာ ဘတ္စ္ကား မ်ားအား စံုစမ္းစစ္ေဆး၍ အေရးယူမႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနက သိရသည္။
““လိုင္းကားေတြက ျပည္ပက သြင္းလာတဲ့ကားေတြမ်ားတယ္။ ဒီမွာရွိတဲ့ ယာဥ္ေက်ာစနစ္နဲ႔က မကိုက္ေတာ့ တံခါးေပါက္ ေတြက အစ ျပန္ၿပီးေဖာက္ရတယ္။ ခံုေတြကိုလည္း ျပန္ၿပီးေတာ့ တပ္ဆင္တဲ့ေနရာမွာ ပိုတပ္လာၾကတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႔လိုင္းကား ေတြ ဆိုရင္ ေလွ်ာက္ လမ္းမွာေတာင္ မလြတ္ဘူး ခရီးသည္ေတြ အတက္အဆင္း ဒုကၡေရာက္တယ္ ဆိုတာေတြလည္း သိတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္အခုလိုလုပ္ တာ ပါ”ဟု ကုန္းလမ္းပို႕ေဆာင္ေရးႏွင္႔ညႊန္ၾကားေရမွဴးရံုးမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲလွ်က္ရွိေသာေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းကားမ်ားမွာ ျပည္ပမွတင္သြင္းလာေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားျဖစ္၍ ျမန္မာ ႏိုင္ငံ၏ ယာဥ္ေက်ာစနစ္ျဖင့္ ကိုက္ညီမႈမရွိေသာေၾကာင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အတက္အဆင္းတံခါးေပါက္မ်ား ျပန္လည္ေဖာက္ရျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ား ပိုမိုတင္ေဆာင္ႏိုင္ေစရန္ ထိုင္ခံုမ်ားအား လဲလွယ္၍ အသစ္ျပန္လည္ တပ္ဆင္ၾက ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေလ႔ရွိေၾကာင္း သိရွိ ရသည္။
“ထိုင္ခံုေတြက သူ႔နဂိုခံုေတြ မဟုတ္ဘူးေလ။ သူတို႔က ခရီးသည္ပိုဆန္႔ေအာင္ဆိုၿပီး ခံုေတြကို ပိုထည့္ၾကေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႔ လိုင္းကားေတြဆို ဒူးျဖဲၿပီးေတာင္ထိုင္ရတယ္။ ထိုင္ရတာ ဘယ္လိုမွအဆင္မေျပဘူး။ ေအာင္ေျခေထာက္ကလဲ လြတ္ေနေတာ့ ခရီးေ၀းစီးတဲ့သူေတြဆိုရင္ အရမ္းေညာင္းတယ္”ဟု လိုင္းကားစီး၍ ေန႔စဥ္အလုပ္ခြင္၀င္ေရာက္ေနသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ခရီးသည္တင္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းကားတစ္စီးလွ်င္ ခရီးသည္ယာဥ္အမ်ိဳးအစားေပၚမူတည္၍ ခရီးသည္ ၄၀ မွ ၆၀ အတြင္း စီးနင္း ႏိုင္ေသာ ထုိင္ခံုမ်ား ထာရွိရန္ သတ္မွတ္ေပးထားေၾကာင္း သိရသည္။ ထိုသို႔တပ္ဆင္မႈမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ ပိုမို တပ္ဆင္ ထားေသာ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို စံုစမ္းစစ္ေဆးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ေတြ႕ရွိပါက အေရးယူမႈမ်ားျပဳလုပ္သြားမည့္ အျပင္ အဆိုပါ ထိုင္ခံုမ်ားအား ျပန္ လည္ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
“သတ္မွတ္ထိုင္ခံုထက္ ပိုတပ္ဆင္ထားလို႔ရွိရင္ေတာ့ အဲဒီယာဥ္ကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္သက္တမ္းတိုးမေပးႏိုင္တဲ့အထိ အေရး ယူလို႔ရတယ္။ အဲဒီ့ အေရးယူမႈေတြကိုေတာ့ က.ည.န ရံုးကလုပ္တာပါ”ဟု မ.ထ.သ(ဗဟို)မွ စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရးမွဴး ဗိုလ္မွဴးသိန္း၀င္းက ဆိုသည္။
Ref: ျမစ္မခ
Monday, July 16, 2012
သတ္မွတ္ထိုင္ခံုထက္ ပိုမိုတပ္ဆင္ထားေသာ ဘတ္စ္ကားမ်ားအား စစ္ေဆး အေရးယူသြားမည္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment