2012-05-02
ၿငိမ္းခ်မ္းေရးနဲ႔ ပြင့္လင္းလူ႕အဖဲြ႕အစည္း ခရီးစဥ္အတြက္ ရွမ္းျပည္နယ္ကို ေရာက္ရွိေနတဲ့ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားအဖြဲ႔ဟာ ဒီကေန႔ ဟိုပံုးၿမိဳ႕နယ္က မ်ိဳးဆက္သစ္ ပအို႔၀္လူငယ္ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျပီး ပညာေရး ဖြံ႔ျဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ေဆြးေႏြး ေဟာေျပာခဲ့ေၾကာင္း သိရပါတယ္။
၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားအဖြဲ႔ဟာ ဟိုပံုးျမိဳ႕က ေနာင္ေတာင္း ပရဟိတ တပ္ဦးေက်ာင္းမွာ က်င္းပတဲ့ ဒီကေန႔ ေဟာေျပာပြဲမွာ တုိင္းရင္းသား လူငယ္ ေတြရဲ႕ ႏိုင္ငံေရး အသိစိတ္ဓာတ္ကို ထင္ထင္ရွားရွား ေတြ႔ျမင္ခဲ့ရတယ္လို႔ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းကိုႏိုင္က အခုလို ေျပာပါတယ္။
"သူတို႔ အေသးစိတ္ေမးတာမ်ိဳးေတြ၊ ရွစ္ေလးလံုး အေရးေတာ္ပံု ဆိုတာေတြကို သူတို႔ အင္မတန္သိခ်င္လို႔ စူးစူးစမ္းစမ္း ေမးတာမ်ဳိးက အစေပါ့။ ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တေတြရဲ႕ ျဖတ္သန္းမႈေတြ၊ ဒီႏိုင္ငံေရး လွဳပ္ရွားမႈမွာ သူတို႔ဘယ္လို ပါဝင္ပတ္သက္ ႏိုင္သလဲဆိုတာေတြ၊ အနာဂတ္အတြက္ ပညာေရးစနစ္ ဘယ္လိုေျပာင္းလဲသင့္သလဲ ဆိုတာေတြ ေမးခြန္းထုတ္ၾကတယ္။ သူတို႔ အနာဂတ္အတြက္ ျပင္ဆင္ထားတာ ေတြ႔ရတယ္။ တစ္ခုပါပဲ သူတို႔ေတြက သမိုင္း အရ နားမ်က္ေစ့ေတြ အပိတ္ခံထားရတာ ဆိုေတာ့ သမိုင္းမွာ သိသင့္သိထိုက္တာေတြ မသိခဲ့ရတာ အမွန္ပဲ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ဒီ ၈၈ တ ေလွ်ာက္လံုးေပါ့။ ႏိုင္ငံေရးလွဳပ္ရွားမႈ သမိုင္းကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ေျပာႏိုင္ခဲ့တယ္။ ျပီးေတာ့ ေက်ာင္းသားသမိုင္းကို သူတို႔ကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ သိသမွ် ျပန္ျပီးမွ် ေဝႏိုင္ခဲ့ပါတယ္"
၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းကိုႏိုင္၊ ကိုကိုႀကီးနဲ႔ ကိုမင္းေဇယ်တို႔က မ်ိဳးဆက္သစ္လူငယ္ေတြနဲ႔ အျပန္အလွန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
၈၈မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားအဖြဲ႔ဟာ ေနာင္ေတာင္း ပရဟိတ တပ္ဦးေက်ာင္းအတြက္ က်ပ္ တစ္သိန္း အလွဴေငြ ေပးအပ္ လွဴဒါန္းခဲ့ၾကပါတယ္။ ေနာင္ ေတာင္း ပရဟိတ တပ္ဦးေက်ာင္း ဆရာေတာ္ အရွင္ရာဇိႏၵသီရိက ၾသ၀ါဒစကား ျပန္လည္မိန္႔ၾကားၿပီး ၈၈မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားအဖြဲ႔ကို ဆရာေတာ္က လက္ေဆာင္ပစၥည္းေတြ ျပန္လည္ေပးအပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရပါတယ္။
ကိုမင္းကိုနိင္ အပါအ၀င္ ၈၈ မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ (၈) ဦးဟာ မေန႔ကလည္း ရပ္ေစာက္ၿမိဳ႕ မဂၤလာရန္ေအာင္ စာသင္တုိက္မွာ ေဒသခံ ၿပည္သူေတြ ေတာင္သူလယ္သမားနဲ႔ ေက်ာင္းသား လူငယ္ေတြနဲ႔လည္း တရင္းတႏီွး ေတြ႔ဆုံ ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကပါတယ္။
Ref: အာရ္အဖ္ေအ
Thursday, May 3, 2012
၈၈ ေက်ာင္းသားမ်ား အဖြဲ႔ ဟိုပံုးမွာ ပညာေရးဆုိင္ရာ ေဟာေျပာ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment