Monday, January 21, 2013

အေမရိကန္သမၼတ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပြဲ

20.01.2013

အက်ိတ္အနယ္ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့ရတဲ့ အေမရိကန္သမၼတေရြးေကာက္ပြဲမွာ အႏိုင္ရရွိခဲ့ၿပီးတဲ့ေနာက္ မစၥတာ ဘရာ့ခ္ အိုဘားမားရဲ႕ တရား၀င္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုတဲ့ သီးသန္႔အခမ္းအနားကို ဒီကေန႔ တနဂၤေႏြေန႔ သမၼတအိမ္ျဖဴေတာ္မွာ က်င္းပမွာျဖစ္ပါတယ္။

အေမရိကန္ႏိုင္ငံရဲ႕ ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒအရ သမၼတဟာ ဇန္န၀ါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔မွာ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အခုႏွစ္မွာ ဇန္န၀ါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔ဟာ တနဂၤေႏြေန႔နဲ႔ တိုက္ဆိုင္ေနတာေၾကာင့္ သမၼတဟာ အစဥ္လာမပ်က္ လူထုေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆို တာကို ပါလီမန္ အေဆာက္ဦးေရွ႕မွာ တနလၤာေန႔က်ရင္ ထပ္မံျပဳလုပ္ပါလိမ့္မယ္။

တနလၤာေန႔မွာလုပ္မယ့္ သမၼတရဲ႕ လူထုေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပြဲဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ ေလးႏွစ္က အာဖရိကန္ႏြယ္ဖြား အေမရိကန္ႏုိင္္ငံသားေတြထဲမွာ ပထမဆံုးသမၼတအျဖစ္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုခဲ့တုန္းကလို လူႏွစ္သန္းေလာက္ထိေတာ့ တက္ေရာက္လိမ့္မယ္ မဟုတ္ဘူး လို႔ ခန္႔မွန္းၾကပါတယ္။

အခုတႀကိမ္ လူထုေရွ႕ေမွာက္ သမၼတက်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပြဲကို တက္ေရာက္ၾကမယ့္ လူဦးေရ ၈ သိန္း၀န္းက်င္ ရွိလိမ့္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။

မစၥတာ အိုဘားမားအေနနဲ႔ တနဂၤေႏြေန႔က်ရင္ အိမ္ျဖဴေတာ္မွာ သမၼာက်မ္းစာအုပ္ေပၚ လက္တင္ၿပီး က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုမယ့္ တရား၀င္အခမ္းအနားကို သမၼတကေတာ္ မီရွဲလ္ အိုဘားမားနဲ႔ မိသားစု၀င္ေတြ တက္ေရာက္ၾကမွာျဖစ္ပါတယ္။


Ref: ဗြီအုိေအ

0 comments:

အေပၚသို႔